Uutisia

Autokeskus Airport avasi kauppakeskus Jumbossa Pop Up -myymälän

27.05.2016 (Tulosta)

Autokeskus Oy:n Vantaalla sijaitseva Airportin toimipaikka laajentaa toimintaansa naapurissaan sijaitsevaan Jumboon. Jumbo on Suomen suurimpia kauppakeskuksia, ja mittareista riippuen jopa suurin. Autokeskuksen uusin toimipiste Airport puolestaan on noussut toimintansa aikana yhdeksi Suomen merkittävimmistä täydenpalvelun autotaloista.

”Autokauppa muuttuu, ja me aiomme olla muutoksen ajureina. Näkemyksemme mukaan suuntaus on tulevaisuudessa, että asiakkaille tehdään autonhankinta ja kuukausikustannusten hallinta mahdollisimman helpoksi”, Autokeskus Oy:n toimitusjohtaja Sami Pöllänen kertoo.

Jumbossa Autokeskuksen myymälässä ovat esillä edullisesti hinnoitellut Nissan- ja Skoda-henkilöautot. Auton kuukausierä sisältää myös auton huollon, vakuutuksen ja talvirenkaat. Rahoitusmallin takana on Santanderin hyväksi havaittu All in One –konsepti.

Autokeskuksen Jumbon myymälässä voi arvioittaa vanhan auton hyvityshinnan. All in One –rahoituksen avulla hyvityshinta maksetaan asiakkaan tilille kokonaisuudessaan. Myymälään voi tulla jopa pelkässä myyntitarkoituksessa, sillä Autokeskus ostaa käytettyjä autoja, vaikka siihen ei samalla kytkeytyisi uuden auton kauppaa.

Jumbossa Autokeskuksen asiakkaalla on mahdollisuus varata myös autolleen aika auton huoltoon tai vauriokorjaukseen. Aivan naapurissa sijaitsevassa Autokeskus Airportissa löytyvät kaikki tarvittavat palvelut autoiluun, ja Jumbon myyntitilan avulla niiden hyödyntäminen on entistäkin helpompaa.

”Uusi toimintamalli sopii hyvin Autokeskukselle, joka on aina aktiivisesti etsimässä erilaisia tapoja tehdä ja markkinoida autoalan palveluita”, Sami Pöllänen kuvailee.

Tärkeää uutta kehitettäessä on yhteistyökumppaneiden mukanaolo. ”Santanderin, Nissanin ja Skodan halu kokeilla uusia toimintamuotoja on ollut ratkaisevassa asemassa tätä suunnitellessamme”, Pöllänen kiittää.