Ville Långin valinta on Dodge Caliber

26.11.2009 (Tulosta)

Suomen menestyneimmän sulkapalloilija-ammattilaisen Ville Långin kotimaan harjoitus- ja kilpailumatkat taittuvat mukavasti hiljattain solmitun sponsorisopimuksen ansiosta. AutoFennican kanssa allekirjoitettu sopimus takaa Villen matkakumppaniksi Dodge-auton.

”Dodgen nuorekas ja sporttinen asenne tuntui heti omalle”, kertoo viisinkertainen Suomen mestari. Särmikkäänä urheilijana tunnetun Långin menopelinä on nyt vähintään yhtä särmikäs Dodge Caliber, joka ravisutteli automarkkinoita tullessaan Euroopan markkinoille. Ainutlaatuisen ja erottuvan ulkonäkönsä ansiosta se on jo useimmille tuttu. Caliberin huomiota herättävä etumaski, maskuliininen olemus ja muhkeat muodot tekevät siitä erehtymättömästi Dodgen. ”Caliber on juuri oikea auto käyttööni. Se on paitsi sopivan tilava ja turvallinen, myös hauska ja erottuva”, perustelee Lång valintaansa.

”Olemme erittäin iloisia tästä yhteistyösopimuksesta. Haluamme olla mukana tukemassa Villen matkaa kohti maailman kärkeä”, toteaa AutoFennican toimitusjohtaja Simo Rosvall, joka on itsekin innokas sulkapallon harrastaja. ”Treenaaminen on kovaa työtä. Tavoitteisiin päästäkseen täytyy raamien olla kunnossa – ainakin kuljetuspuoli on nyt Villellä järjestyksessä”, jatkaa Rosvall. ”Lisäksi persoonallinen ja menestynyt urheilija sopii erittäin hyvin juuri Dodgen keulakuvaksi”.

Dodge - Grab life

Dodgen pitkä historia kantaa lähes sadan vuoden taakse. Se tunnetaan rohkeasta muotoilustaan ja tehokkaista autoistaan. Dodge-tuotemerkki huokuu paitsi asennetta ja voimaa, myös järkeä ja käytännöllisyyttä. Dodge on täynnä elämää.

Dodgen itseoikeutettu ikoni on Dodge Viper. Nollasta sataan alle neljässä sekunnissa kiihtyvä ohjus kerää katseet, missä ikinä se liikkuukin. 500 hevosvoimaa, huippunopeus 314 km/h ja uskomaton jarrutusvoima eivät juuri jätä toivomisen varaa.

Asenteessa eivät muutkaan Dodgen mallit jätä toivomisen varaa. Näyttävän ulkomuodon ja suorituskyvyn ohella mallistossa on myös aimo annos järkeä. Tuorein esimerkki on Dodge Journey - uudenlainen tila-auto.

Dodgen mallisto on reilusti erilainen, ja vastaa samalla arjen moniin haasteisiin.

Ville Lång – matkalla huipulle

24-vuotias Ville Lång on kaikkien aikojen menestynein suomalainen sulkapalloilija olympiatasolla. Viisinkertaisen Suomen mestarin parhaat saavutukset ovat pääsy kolmannelle kierrokselle Pekingin olympialaisissa vuonna 2008 sekä pääsy puolivälieriin maailman arvostetuimmassa Super Series -turnauksessa, All Englannissa vuonna 2009. Lisäksi Lång on voittanut useita kansainvälisiä sulkapalloturnauksia mm. Ranskassa, Skotlannissa, Kroatiassa, Romaniassa, Venäjällä, Norjassa ja Virossa.

Olympiakomitean myöntämällä sisupuukolla palkittu Lång tähtää huipulle tosissaan – tavoitteena on paitsi pääsy maailmanlistan top 10 -joukkoon, myös mitali Lontoon olympialaisista v. 2012.

Kuvia Ville Långista ja hänen Dodge Caliber -autostaan löydät kuvapankistamme.

AutoFennica Oy, toimitusjohtaja Simo Rosvall, puh. 020 547 7530 tai simo.rosvall@aro.fi

Ville Lång/tiedotus: info@villelang.com tai Olli Pirhonen, puh. 050 5406585 tai olli.pirhonen@viihdejakelu.fi

www.dodge.fi

www.villelang.com