Ramrash leviää - tunnista oireet!

15.03.2006 (Tulosta)

Dodge-tuotemerkkiin on totuttu liittämään sellaisia määreitä kuten voimakas, katu-uskottava, itsevarma ja rohkea. Erilainen auto ansaitsee myös erilaisen markkinointikampanjan - sellaisen, joka on yhtä ainutlaatuinen kuin merkki itsekin.

Perinteisten medioiden ohella Dodge -tuotemerkin markkinoinnissa hyödynnetään voimakkaasti internetiä. Uudenlaisilla ja innovatiivisilla markkinointikeinoilla paitsi saavutetaan juuri haluttu kohderyhmä, myös korostetaan Dodgen ainutlaatuista vetovoimaa. Geneven autonäyttelyssä käyneet saivat esimakua Dodgen internetmarkkinoinnista. Näyttelyn alla aloitettu ramrash -videoleikekampanja on nyt täydessä vauhdissa.

Ramrashissa on kyse koko Euroopan laajuisesta markkinointikampanjasta. Suomenkieliseltä nimeltään ”Tunnista oireet” –niminen rohkea ennakkomarkkinointikampanja koostuu kuudesta videoleikkeestä, joiden avulla ramrash -tarinaa kerrotaan. Ramrash on eräänlainen odottamaton reaktio, joka ilmestyy kantajansa iholle antaen tälle suorastaan yliluonnollisia voimia.

Reaktion voimistuessa sille altistuneet – tai pikemminkin valitut – ihmiset alkavat huomata tämän merkillisen, maailmanlaajuisesti leviävän taudin merkkejä itsessään. Samalla heille kirkastuu Dodge-tuotemerkissä piilevä voima ja sen antamat mahdollisuudet.

Videoleikkeitä on ilmestynyt tähän mennessä kolme ja loput kolme ilmestyvät maaliskuun aikana. Jo julkistetut videoleikkeet löytyvät http://www.ramrash.com –sivustolta, jonne myös uudet leikkeet lisätään niiden ilmestymisen jälkeen. Jatkuvasti kehittyvän sivuston suomenkielinen versio julkaistaan lähiaikoina. Sieltä tulee löytymään paitsi tietoa ramrashin leviämisestä ympäri maailmaa myös uutisia Dodgesta, sähköisiä postikortteja, taustakuvia ja kaikkea yllättävää – siis juuri Dodgelle sopivaa kokeilunhaluista ja viihdyttävää asiaa.

Myös http://www.dodge.fi –sivusto on avattu. Suomenkielisiltä sivuilta, jotka perustuvat Dodge -tuotemerkin kansainväliseen lanseeraussivustoon, löytyy paitsi runsaasti hyödyllistä tietoa, myös hupia ja ajanvietettä.


Liitteet:


1.21MB