Uutisarkisto

Dodge on vetovoimaisin automerkki Suomessa

23.01.2009 (Tulosta)

Kauppalehti 121 on palkinnut jo toista kertaa peräkkäin Dodgen vuoden vetovoimaisimpana automerkkinä.

Kuluttajien ostokäyttäytymiseen perustuvien Kauppalehden 121 Loyalty Awards -merkkiuskollisuuspalkintojen julkistustilaisuudessa palkittiin myös toiseksi vetovoimaisimmaksi arvostettu merkki, joka oli Jeep®. Vetovoimaisuuspalkinto kertoo kyvystä hankkia merkille uusia asiakkaita.

”Tämä on osoitus Chryslerin kyvystä tuottaa laadukkaita ja ihmisten mieleen painuvia tuotteita. Dodgen menestyminen vetovoimaisimman merkin luokassa toistamiseen on todistus ihmisten kiinnostuksesta merkkiin. Kaiken kruunaa Jeepin komea kakkostila”, Chrysler Finlandin toimitusjohtaja Simo Rosvall toteaa.

Kauppalehden 121 Loyalty Awards -merkkiuskollisuustulokset perustuvat Kauppalehti 121 Oy:n AKE:n ajoneuvoliikennerekisterin tiedoista rakentamaan Siirtymävirta-analyysiin yksityishenkilöiden autonvaihdoista vuonna 2008. Vetovoima kertoo, kuinka monta prosenttia tietynmerkkisen auton hankkineista kuluttajista tuli joltakin muulta merkiltä.