Autokeskuksella Suomen toiseksi paras asiakaspalvelukeskus vuonna 2015

21.04.2016 (Tulosta)

Asiakkaat valitsivat Autokeskuksen vuoden 2015 toiseksi parhaaksi asiakaspalvelukeskukseksi Asiakkaan Ääni -kilpailussa. Valinnat perustuvat heti asiakaspalvelutilanteen jälkeen SN4 Oy:n lähettämiin kyselyihin. Aineistossa on asiakaspalautteet yli 524 000 suomalaiselta, jotka ovat ottaneet yhteyttä Contact Center -palvelukeskukseen. Aineisto kattoi asiakaspalautteet 58 palvelukeskuksesta, joissa työskenteli noin 3 500 asiakaspalvelijaa.

Vertailussa oli mukana yrityksiä, jotka mittasivat asiakaskokemustaan säännöllisesti viimeisen vuoden ajan. Luotettavien tulosten edellytyksenä on vähintään 1200 palautetta parhaalla asiakaspalvelulla ja parhaalla kehittyjällä 300 vuosineljänneksen aikana. Vuonna 2014 Autokeskus oli sijalla kolme, ja nyt nousi pykälän ylöspäin sijalle kaksi.

"Tämä osoittaa, että viime vuoden menestyminen ei ollut vain yksittäinen tähdenlento, vaan meillä on osaava, ammattitaitoinen ja yhtenäinen porukka", Jyrki Lähde, Autokeskuksen jälkimarkkinoinnin myyntijohtaja, sanoo. Lähde iloitsee myös siitä, että Autokeskuksen puhelinpalvelu on ensiluokkaista sekä tiimi- että yksilötasolla. Kymmenen parhaan asiakaspalvelijan joukkoon selviytyivät Autokeskuksesta Juuso Rossi (sijalla kolme) sekä Petri Viitanen (sijalla yhdeksän).

Vuoden 2015 parhaaseen asiakaspalvelukeskukseen, Kuopion Energiaan, Autokeskuksella oli vain pieni piste-ero. Kuopion Energian indeksipisteet olivat 73,18, ja Autokeskuksen 71,99.






Liitteet:


17.12kB